Idąc dalej za potrzebami klientów, a w szczególności za transparentnością oraz zapytaniami odbiorców wody, firma Smart Cities stworzyła łatwy i przyjazny moduł dla systemu Smart Aqua, o nazwie Panel Klienta, w dniach 11 kwietnia 2016 roku.

Panel ten  :

  • usprawnia komunikację z klientem/odbiorcą : faktury, pisma
  • zwiększa poczucie zaufania klienta/odbiorcy
  • zmniejsza ilość reklamacji klienta/odbiorcy – mając podgląd na zużycie on-line
  • poprawia poziom obsługi klienta/odbiorcy

Jeśli chcesz wiedzieć wiecej prosimy o kontakt .

Skontaktuj się z nami

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o ich przesłanie.
Z przyjemnością udzielimy Państwu pełnej odpowiedzi.

15 + 14 =

Biuro Obsługi Klienta

pl. Piłsudskiego 3, 00-073 Warszawa
+48 22 873 87 25
bok@smartcities.pl

Smart Cities Sp. z o.o.

ul. Kopernika 21, 00-359 Warszawa
NIP 781 187 76 63
KRS 0000414294

Godziny otwarcia

Pn-Pt: 9:00 – 17:00